Garanția extinsă, serviciile de asistență și asigurarea sunt create pentru evenimente neprevăzute.
După principiul un client liniştit e un client mulţumit, vehiculele Dacia sunt garantate pentru orice defecţiune de material, de montaj sau fabricaţie.
În plus, orice defecţiune apărută în perioada de garanţie, constatată ca atare în unitățile service autorizate Dacia și recunoscută de către Constructor ca fiindu-i imputabilă, se remediază. Pentru mai multe informaţii despre condiţile de garanţie, consultă „Carnetul de garanţie” al vehiculului.
Durata Garanţiei pentru gama Dacia în România:
Dacia Asistenţă în România
Serviciile Dacia Asistenţă (depanare pe loc sau tractare) se fac gratuit dacă incidentul care a generat pana imobilizantă este acoperit de garanţia vehiculului.
Pentru că acum poţi avea până la cinci ani de relaxare cu noile oferte Dacia Extenso.
Cum beneficiez de acest avantaj?
La achiziţionarea oricărui model din gama Logan (Berlină, MCV, VAN sau Pick-Up) poţi beneficia de prelungirea avantajelor garanţiei comerciale cumpărând prestările de servicii aferente contractului Dacia Extenso.
În baza acestui contract, după încetarea garanţiei comerciale, ai în continuare la dispoziţia ta, pe întreg teritoriul României, reţeaua service autorizată Dacia şi serviciul Dacia Asistenţă (tel. 0234 000 000* – 24h/zi, 365 zile pe an).
Cât mă costă?
Poţi opta pentru una dintre cele șapte oferte Dacia Extenso:
1. 12 luni, dar nu mai mult de 100.000 km;
2. 24 luni, dar nu mai mult de 100.000 km;
3. 12 luni, dar nu mai mult de 120.000 km;
4. 24 luni, dar nu mai mult de 120.000 km;
5. 12 luni, dar nu mai mult de 150.000 km;
6. 12 luni, dar nu mai mult de 200.000 km
7. 24 luni, dar nu mai mult de 200.000 km.
Dacia Asistenţă este un serviciu accesibil la numărul de telefon 0248 500 500*, 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an, pentru automobilele aflate în pană imobilizantă pe teritoriul României.
Inaugurat în Bucureşti la 28 octombrie 2002, serviciul Dacia Asistenţă este acum o prezenţă deja obişnuită pe întreg teritoriul României.
Obiectivul serviciului este depanarea pe loc (punerea în stare de funcţionare) a autoturismelor şi vehiculelor utilitare de până la 3,5 tone, rămase în pană imobilizantă.
Când depanarea pe loc nu este posibilă, automobilele de orice marcă de până la 2 tone pot beneficia de tractare până la cel mai apropiat service agreat Dacia, sau până la adresa preferată de client.
Având în prezent 80 de parteneri autorizaţi distribuiţi în România, un echipaj de depanare sau tractare poate ajunge în medie în aproximativ 50 minute la automobilele aflate în pană. Acest timp poate fi diferit în funcţie de distanţa şi condiţiile de trafic.
Serviciile Dacia Asistenţă se obţin gratuit dacă incidentul care a generat pana imobilizantă este acoperit de garanţia vehiculului Dacia.
Pentru a beneficia de acest serviciu sau pentru a afla mai multe informaţii sună la orice oră la 0234 000 000*, sau scrie-ne la vocea.clientului@bras.ro